Služby
Vyberte si z nášho portfólia služieb
Jednoduché účtovníctvo
Vedenie jednoduchého účtovníctva je pre účtovné jednotky voľba, nie povinnosť. V sústave jednoduchého účtovníctva účtujú najmä živnostníci (samostatne zárobkovo činné osoby). Rozsah poskytovaných služieb je na vzájomnej dohode a mení sa v závislosti od zákonných povinností, napríklad či ide o platiteľa DPH alebo neplatiteľa DPH, aj od potrieb a požiadaviek klienta. Poskytujeme aj účtovný dohľad, kontrolu účtovníctva a poradenstvo pri vedení jednoduchého účtovníctva.
Kontrola dokladov
Po odovzdaní dokladov vykonáme kontrolu formálnej správnosti, upozorníme a odstránime chyby.
Zaúčtovanie dokladov
Účtovné doklady správne zaúčtujeme do peňažného denníka a ďalších účtovných kníh.
Účtovná závierka
Zostavíme účtovnú závierku obsahujúcu príjmy, výdavky, majetok a záväzky.
Daňové priznanie k DPH
Dodržíme všetky zákonné lehoty – zostavíme daňové priznanie k DPH, kontrolný či súhrnný výkaz.
Daňové priznanie
Vypočítame daň z príjmov – v rámci zákonných možností v optimálnej výške.
Poradenstvo
Pravidelne o výsledkoch firmy informujeme, radíme a navrhujeme riešenia.
Archivácia dokladov
Zabezpečujeme zákonnú archiváciu spracovaných dokladov klienta.
Komunikácia s inštitúciami
Elektronická komunikácia s inštitúciami pomocou KVALIFIKOVANÉHO EL. PODPISU, zastupovanie na daňovom úrade, sociálnej a zdravotnej poisťovni. Zastupovanie v mene klienta aj pri kontrolách.
Podvojné účtovníctvo
Vedenie podvojného účtovníctva je povinné pre podnikateľov zapísaných v obchodnom registri. Ide predovšetkým o obchodné spoločnosti, napríklad spoločnosti s ručením obmedzeným (s. r. o.). Rozsah poskytovaných služieb je na vzájomnej dohode a mení sa v závislosti od zákonných povinností, napríklad či ide o platiteľa DPH alebo neplatiteľa DPH, aj od potrieb a požiadaviek klienta. Poskytujeme aj účtovný dohľad, kontrolu účtovníctva a poradenstvo pri vedení podvojného účtovníctva.
Kontrola dokladov
Po odovzdaní dokladov vykonáme kontrolu formálnej správnosti, upozorníme a odstránime chyby.
Zaúčtovanie dokladov
Účtovné doklady správne zaúčtujeme do peňažného denníka a ďalších účtovných kníh.
Účtovná závierka
Zostavíme účtovnú závierku obsahujúcu príjmy, výdavky, majetok a záväzky.
Daňové priznanie k DPH
Dodržíme všetky zákonné lehoty – zostavíme daňové priznanie k DPH, kontrolný či súhrnný výkaz.
Daňové priznanie
Vypočítame daň z príjmov – v rámci zákonných možností v optimálnej výške.
Poradenstvo
Pravidelne o výsledkoch firmy informujeme, radíme a navrhujeme riešenia.
Archivácia dokladov
Zabezpečujeme zákonnú archiváciu spracovaných dokladov klienta.
Komunikácia s inštitúciami
Elektronická komunikácia s inštitúciami pomocou KVALIFIKOVANÉHO EL. PODPISU, zastupovanie na daňovom úrade, sociálnej a zdravotnej poisťovni. Zastupovanie v mene klienta aj pri kontrolách.
Mzdy a personalistika
Každá osoba, ktorá je zamestnávateľom, si musí plniť množstvo mzdových a odvodových povinností. Ponúkame outsourcing mzdovej a personálnej agendy vrátane poradenstva v oblasti pracovného práva, optimálneho nastavenia odmeňovania a pod. Mzdy obvykle spracúvame klientom, ktorým zároveň vedieme účtovníctvo. Rozsah poskytovaných služieb je na vzájomnej dohode.
Poradenstvo
Poradíme pri optimalizácii mzdových nákladov a pomôžeme s nastavením pracovných vzťahov.
Registrácie, prihlášky a odhlášky
Prihlásime, príp. odhlásime zamestnávateľa aj zamestnancov do príslušných registrov.
Spracovanie miezd
Správne vypočítame mzdy vašich zamestnancov.
Pracovné zmluvy, dohody
Pripravíme pracovné zmluvy, dohody a všetky potrebné súvisiace dokumenty.
Evidencia zamestnancov
Vedieme všetky povinné evidencie vašich zamestnancov.
Plnenie zákonných povinností
Včas splníme povinnosti voči Sociálnej poisťovni, zdravotným poisťovniam, daňovému úradu.
Daňové poradenstvo
Daňové poradenstvo zahŕňa poradenstvo pri zisťovaní základu dane a dane, poradenstvo pri plánovaní daní a poskytovanie stanovísk a vysvetlení pre klientov k aplikácii daňových predpisov v oblasti daní. Klientom ponúkame tiež vypracovanie daňových priznaní pre rôzne typy daní v súlade s aktuálnou, často sa meniacou legislatívou. Rozsah služieb závisí od potrieb a požiadaviek klienta.
Ekonomické poradenstvo
Jednou z najdôležitejších funkcií účtovníctva je poskytovať podklady pre rozhodovanie a riadenie podniku. V snahe prispieť k skvalitneniu riadiaceho procesu ponúkame aj ďalšie služby ekonomického alebo podnikateľského poradenstva. Radi prekonávame očakávania, preto našim klientom často radíme aj nad rámec účtovníctva a daní.